вівторок, 21 лютого 2017 р.

День Пам’яті Небесної Сотні

Сценарій виховного заходу присвячений пам’яті  «Небесної сотні»
Тема: “Небесна Сотня: герої не вмирають!”
Мета: ознайомити учнів із історією та причинами виникнення Євромайдану, розгорненням подій на Майдані, виховувати почуття патріотизму, героїзму та гуманізму, почуття любові до своєї країни, її мови, звичаїв та традицій, розвивати почуття національної свідомості та етнічної приналежності, повагу до минулого країни та  її героїв.
Ведуча:
Шановні вчителі, учні та гості нашого заходу. Сьогодні ми зібралися в цьому залі, щоб у глибокій скорботі низько схилити голови перед пам’яттю загиблих героїв, які поклали своє життя за Україну, за честь і гідність, за кожного із нас, за світле майбутнє нас самих та наших дітей.
 Схилити голови перед пам’яттю людей різного віку, яких було вбито у мирний час ХХІ століття.
Ведуча. Євромайдан. Це слово, яке раніше було втіленням надії на краще світле та безхмарне майбутнє, а зараз воно навіює жах не тільки на українців, але й увесь світ слідкує за подіями на Майдані

Ведуча.  Євромайдан – національно-патріотичні, протестні акції в Україні, передусім, проти корупції, соціальної нерівності, свавілля правоохоронних органів та сил спецпризначення, а також на підтримку європейського вектора зовнішньої політики України.
 Небесна сотня – безневинна жертва…
Бандитам не сховатись за хрестом Отим хрестом, де їхня совість мертва Зрікається і серцем і чолом… У прощену неділю впала долу, Простіть нас браття, миленькі, простіть… За Україну - зранену і голу… За Вас не впала і за Вас стоїть!
Ведуча.Українцю, поглянь, там побили жінок!
Глянь, вже люди ховаються в храмі!
Де таке ще траплялось, коли це було
Аж в такому нестерпному стані?..

Глянь, вже люди ховаються в храмі! Де таке ще траплялось, коли це було Аж в такому нестерпному стані?..
Ведуча. Так чинили лиш варвари, злісні хани,
Лиш від них люди в церкві ховались.
А сьогодні - це власні привладні пани
Вже над нами так само знущались!"
Лиш від них люди в церкві ховались. А сьогодні - це власні привладні пани Вже над нами так само знущались!"
Не шматуйти іі не трясіть
Ми не Захід І Схід ми родина
Ми не Північ і Південь ми рід
Ведуча. Кожна перемога України, на жаль, омита кров’ю її найкращих синів. Три місяці тому 21 листопада 2013 року  ми вийшли на Майдан відстоювати Євроінтеграцію. Та згодом боротьба наша переросла у революцію. Відстоюючи честь і волю своїх сімей, міст, країни, у боротьбі загинули мужні, сильні духом, віддані високим ідеалам добра і справедливості, юнаки та чоловіки.
Прийми, о Господи, своїх синів!
За України волю їх убили
В шалений жар тривожних днів.
В той час, як небо димом затягнулось,
Як змерзлі руки прагнули вогню,
Упились кров’ю кат і його свита,
Ведуча                    
Та ми усі від Бога люди.
Живем надіючись, не боючись.
Чи ми запам’ятаєм, чи забудем,
Як наш народ топтали, сміючись?
Ведуча                   
І серце не б`ється, не вирує кров...
Ти тільки не плач, знай - всі дні і ночі
Я буду поруч - в грудях, де живе любов!
 Ведуча: Вони мужні, сміливі, хоробрі. Не шкодуючи власного життя, захищають неньку Україну. Це  бійці, що зі зброєю в руках захищають крихкий східний кордон України, лікарі, які в мирний час повертають поранених в АТО з того світу, волонтери, на плечах яких тримається наша армія.
 Ведуча: Багато синів, наших земляків, пішли виконувати свій обов’язок  перед  Батьківщиною.  Вони з гідністю несли і несуть бойову службу в лавах Збройних Сил України.
Молитися я не втомлюся
За Україну і за Вас.
Вам до землі я поклонюся,
солдати, Ви - це все для нас.
Спасибі, що ходжу до школи,
а не шукаю укриття.
Спасибі вам за спокій вдома,
просто спасибі за життя.
Для нас немає тут загрози:
тут тиша, мир, а там - війна...
І біль, і страх, і сум, і сльози,
смерть, жах, скалічене життя.
Лиш три години розділяють
Вас від домівки і родин,
що щиро люблять і чекають
своїх синів, батьків, дідів.
Я б і сама пішла служити,
шкода, що не беруть дівчат,
тож залишається молитись
За Ваші, воїни, життя.
(Перегляд відео кліп «Бережи себе солдате»)
Ведуча:  Наша земля втратила  своїх синів, які загинули на Сході.
У пам’яті земляків ці громадяни  назавжди залишаться мужніми героями, які з честю виконали головний обов’язок чоловіків – захист рідної землі.

У пам’яті земляків ці громадяни  назавжди залишаться мужніми героями, які з честю виконали головний обов’язок чоловіків – захист рідної землі.
Ведуча
....Ваш син-герой.....
Ви, що не бачите....
Ще цей хлопчина і он той...-
Героєм ....був мені завжди....
з тих пір коли почав ..і ти...
з тих пір...коли сказав він мама....
.я так раділа...так ридала....
Від щастя сльози проливала...
так ніби знала..ніби відчувала.....
я так його тримала...так оберігала...
та все ж пішов....за іншу битись маму....
мені ж залишив вічну рану...
А я дзвонила, кажу :"Сину,іди додому..бо там гинуть....
"А він:"Неправда...тут все мирно...
"Мені від того було дивно.....
І я його чекала...так чекала....
він вернеться..я вірила..я знала....
І він приїхав не колись..а нині....
виходжу я...дивлюсь ..моє дитя у домовині...
"як справи синку?ну кажи як справи?....
чого мовчиш...не хочеш подивитися на маму?
відкрий же очі....вставай...ти хочеш так лежати? 
втомився, певно...вирішив поспати....
Боже ..я тебе укрию..ти ж такий холодний..
живіт запав..напевно,ще й голодний...
ходи,я вже на стіл накрила....
Ходи ,тебе чекає вся родина."
...А люди кажуть ,що здуріла...
що мертву так трясу дитину...
Та, що ті люди...що вони там знають...
Мій син-герой...
ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ
Ведуча.“Молитва за Україну»)
Молитва за Україну
Україно, молюся за тебе,
Як за матір гріховно-святу,
За блакить твого вічного неба
І за ниву твою золоту.

Україно, молюся за славу,
За твою непокору століть,
За столицю твою златоглаву,
Що по груди в тополях стоїть.

Молитва за Україну
Україно, молюся за тебе,
Як за матір гріховно-святу,
За блакить твого вічного неба
І за ниву твою золоту.
 
Україно, молюся за славу,
За твою непокору століть,
За столицю твою златоглаву,
Що по груди в тополях стоїть.
Україно, молюся за мову,
За божественну мову твою,
І за вроду твою калинову,
Від якої добрішим стаю.
Україно, молюся за пам'ять
Убієнних за волю синів
І за тих, що у душах запалять
Пломінь правди, щоб край заяснів.
Україно, лише в милосерді
Час єднання синів настає.
То нічого, що ми не безсмертні,
За безсмертя молюся твоє.
Отче наш, у Твоїм часоплині
Все минає - ридай, не ридай.
Прости, Боже, гріхи Україні
І надалі грішити не дай.
Ведуча: Україна – мирна держава, українці – толерантні, ввічливі люди, які з повагою ставляться до кожної нації  і мови.  Ми – єдина Україна!
(Показ відеокліпу і звучить пісня «Україна – це ми».)
 Ведуча: Ми знаємо, що ми – єдині, що перемога буде за нами. Єдина Україна – іншого шляху у нас немає.



Укріна -Єдина країна
Ведуча.
Ви кажете, що брат іде на брата.
Ви вибачте! Нам звірі – не брати!
Як може брат нам очі вибивати?!
Як може брат нас рвати на шматки?!!!
Як може брат стріляти у дитину,
Ногами добивати дідуся?!
Не хочу я собі таку родину.
Пробачте! Звір для мене – не сім’я!
Ви кажете, що брат іде на брата…
Я ж знаю – нас вбивають вороги!
Не вмію зраду звірям пробачати.
І вихід лиш один – ПЕРЕМОГТИ
Ведуча: Їх назвали Небесною сотнею – українців, які загинули у Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути народом – джерелом і мірилом влади у власній державі, за країну, в якій не страшно жити і народжувати дітей. Загиблі хлопці своїми життями спокутували цю вину за всіх! Це має пам’ятати кожен! Сьогодні, завтра, завжди. Без цього ми не зможемо відбудувати свою країну!
Ведуча.
Трагічні дні. В скорботі Україна,
І нашу біль відчула вся земля,
А десь далеко, у висотах синіх,
Небесна Сотня з Богом розмовля.
І Бог їх душі лагідно приймає,
Для праведних не буде забуття,
Ми знаємо, Герої не вмирають,
Дарує небо вічне їм життя.
Здригнувся кат, покинув Межигір’я,
Де не ступне, горить під ним земля,
А в небі сяє вже нове сузір’я.
І Україну всю благословля.
Ведуча.
Те сяйво сліпить всіх катів щоночі
І не дає спокійно жить щодня,
І від людей вони відводять очі,
Прокляття вбивцям чує вся рідня.
Герої сплять. Спокійні їхні чола,
Для них навіки зупинився час.
Ми не забудем, друзі, Вас ніколи,
Ви – дух Майдану. Ви є серед нас.
Ви нас усіх збираєте на віче,
За Вас ми молим Матір і Отця,
Ваш дух до нових перемог нас кличе,
Вогнем святим запалює серця.
Вогнем добра, любові і свободи,
І Вашу пам’ять не стирає час,
Ви з нами, друзі, Ви завжди з народом,
Ми будемо рівнятися на Вас.
Ми вже не ті. Немає безтурботних,
І нас не поневолити Москві!
Прислухайтесь: іде Небесна Сотня,
Ідуть Майдану вічні вартові.
Відео-вірщ «Небесна сотня»
Ведуча. Кожен із цієї Небесної сотні, як і ми з вами мали свою сім`ю, батьків, друзів, захоплення, свої симпатії і свої невідкладні справи. Але поклик їхньої душі саме в цей час призвав їх до боротьби за вільну, демократичну, чесну Україну. Ось вони перед вами, Герої Небесної сотні.
 (Слайд Героїв Небесної сотні) Плине кача
Ведуча.                    
Під прапором стояли – під прапором й спочили.
Споївши нею й всю свою сім’ю.

Мамо, я живий, лиш закриті очі....

Ведуча
Мамо, знаєш, як хочеться жити,
вірив, що боремось не даремно,
не хотілося бути убитим
бездиханним упасти на землю.
Iз останніх я сил намагався,
як люблю тебе розказати,
та вони не залишили шансів,
щоб життя моє врятувати.
Ця нестерпна біль,моя ненько,
усе тіло моє пронизало,
клята куля попала в серденько,
і в очах усе світло згасало.
За країну, за честь, за свободу,
ми прийшли на Майдан відстояти,
та прийшлося простому народу
у нерівнім бою воювати.
Що покинув тебе, пробач ненько,
така в мене життєва дорога,
помолися за мене, рідненька,
бо тепер я у сотні у Бога.

Відео (вірш) «Момо не плач»
Ведуча. Герої не вмирають. Вмирає тіло, завмирає серце, перестає текти по венах кров, але дух і душа – безсмертні. Герої житимуть в нас, наших серцях, їхні імена навіки закарбовані кров’ю на скрижалях історії. Пам’ять не знищить ніщо: ні вогонь, ні меч. Ось далеко не повний перелік тих, хто пожертвував своїм життям за нас та нашу кращу долю, покинувши своїх матерів та батьків, залишивши дітей сиротами, а дружин вдовами:

Ведуча
Я буду птахою і буду я літати,
Моя Вкраїна буде у квітках.
Я знаю, важко сина поховати
Та я вернусь у мелодійних снах.
Народові я крикну що є сили:
“Виходьте! Годі страху панувать!”
Не плачте, а зробіть малу могилу
І обіцяйте вічно пам”ятать.
Я вірю, що буде нова країна,
І нас чекає світле майбуття.
Любіть довіку, мамо, свого сина
Бо я любив Вас більше за життя.
Відео «Ніколи не плач»
Ведуча ."Схід і Захід разом" — так же просто, як "Я люблю тебе".  
Ми завжди вірили і віримо, що Україна –це велика і нероздільна країна з чудовою природою великою історією та добрими людьми.

Ведуча . Але проклятий ворог хоче розділити нашу землю, змінити історію, знищити українську націю. Сьогодні на Сході України гинуть тисячі наших людей, залишаються сиротами діти, плачуть матері над домовинами своїх синів.
Ведуча: З березня 2014 року наша країна  знаходиться в стані неоголошеної війни. Багато страждань випало на долю нашого народу за цей час, але він проявив свій незламний дух. На Сході України йдуть військові дії, точаться криваві бої.  Там вирішується доля і майбутнє України. Весь народ нашої держави об‘єднався нині проти російського агресора.  Сили АТО намагаються протистояти терористам. На полі битви – захисники, воїни.
Повчальний  «Ролик»
Відео «Війна за Україну»
Ведуча:  Серед них  і випускники нашої школи:
(список учасників АТО)
Ведуча.
Повертайтеся живими!

- Жінко,чого Ви плачете?

Відео -Кліп «Не твоя війна»
Ведуча. Ці люди є прикладом мужності, хоробрості, відважності та безстрашності, безкінечної любові до своєї країни, народу та мови. Вони любили Україну більше, ніж себе, готові були віддати найдорожче – своє життя. Вони були справжніми патріотами, прикладом для наслідування для нас всіх. Давайте вшануємо світлу пам’ять героїв  України . Героїв Небесної Сотні  та героїв , які загинули на Сході України захищаючи наш спокій ,хвилиною мовчання. (Хвилина мовчання).
«Метроном»
Ведуча:  Сьогодні нам треба гартуватися, допомагати один одному та нашому війську і державі, не піддаватись провокаціям та чуткам, що розповсюджує пропаганда Кремля, який сіє злість, зневіру та брехню про нашу країну. Будьмо мужніми, збережімо державу, збережімо себе. Ми віримо, що скоро закінчиться  АТО на Сході нашої неньки.
Ведуча.
Ведуча.
Ведуча. Слава Україні!
Ведуча. Героям слава !

Немає коментарів:

Дописати коментар